הלבנת שיניים מחיר

הלבנת שיניים מחיר

תוכן עניינים

הלבנת שיניים הפכה עם השנים להליך קוסמטי פופולרי – כולם עושים את זה! הודות לצמיחתן המופלאה של הרשתות החברתיות, ואיתן הלחץ להיראות כמו טופ-מודל ולשמור על חיוך מושלם – גדלה כמות האנשים החושקת בטיפול להבנת שיניים. ולמרות זאת, עם כל כך הרבה מוצרים ושירותים שונים ששוק הלבנת השיניים מציע, אל תזלזלו בגודל האתגר – זה לא פשוט לקבוע מהי האפשרות הכי מוצלחת, הכי משתלמת והכי טובה עבורך! אחד הגורמים הקריטיים ביותר, בעיניי לפחות, שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים ללכת על זה, הוא המחיר. במאמר זה, אני הולכת לפרוס בצורה פשוטה את כל המידע שאספתי אודות מחירי הלבנת השיניים וגם את הגורמים שמשפיעים על המחירים הללו. בואו נצא לדרך…

אם פחות בא לכם לקרוא בפירוט על כל טיפול, הכנתי לכם טבלה מרכזת להלבנת שיניים מקצועית אצל רופא שיניים והלבנה עצמאית:

הלבנה מקצועית במרפאה

סד לילה להלבנת שיניים

1000-1500 ₪

הלבנת שיניים בלייזר

1500-2500 ₪.

הלבנת שיניים עם קרן אור כחולה

1000-1500 ₪.

ציפוי חרסינה לשיניים (למי שאינו יכול לעבור הלבנה)

3000-4000 ₪ לשן.

הלבנה עצמאית

מגשי הלבנה ביתיים

1000-2500 ₪

רצועות הלבנה

100-400 ₪.

הלבנת שיניים מחיר – כמה יעלה לי טיפול להלבנת שיניים?

ישנם מספר סוגים של טיפולי הלבנת שיניים, כל טיפול במחיר שונה. הנה כמה מהאפשרויות הנפוצות ביותר:

הלבנת שיניים מקצועית במרפאת שיניים 

זוהי השיטה היעילה והמהירה ביותר להלבנת שיניים. רופא השיניים ימרח על השיניים שלך ג'ל הלבנה בריכוז גבוה, שיופעל עם אור מיוחד. העלות יכולה לנוע בין 1,500 ל-4,000 ש״ח, תלוי במיקום הגאוגרפי שלך (כן כן..) ובשכר הטרחה שיגדיר רופא השיניים הנבחר. עלות החומרים והעבודה מגולמים גם יחד – ולכן המחיר משתנה מרופא לרופא. 

הלבנת שיניים מקצועית במרפאת שיניים 

הלבנת שיניים מקצועית בבית

רופא השיניים שלך יכול לספק לך גם מגשי הלבנה בהתאמה אישית וג'ל הלבנה בעל חוזק מקצועי לשימוש ביתי. שיטה זו בדרך כלל לוקחת זמן רב יותר עד להשגת תוצאות, אך היא זולה יותר, עם מחירים הנעים בין 1,000 ל-2,500 ש״ח.

הלבנת שיניים מקצועית בבית

רצועות הלבנה ללא מרשם 

רצועות הלבנה הן האפשרות הזולה מבין כולן, וניתן לרכוש את אותן רצועות בבתי מרקחת או באינטרנט. הם מצופים מראש בג'ל הלבנה אותו מורחים על השיניים למשך פרק זמן מוגדר בכל יום. המחירים נעים בין 100 ל-400 ש״ח.

משחת שיניים מלבינה

משחת שיניים מלבינה מכילה חומרים שוחקים וכימיקלים מיוחדים שיכולים לסייע בהסרת כתמי שטח על השיניים. המחירים משתנים, אך ניתן למצוא את רובם בסביבות 20 עד 50 ש״ח. יש לשים לב, שטיפול זה אינו אפקטיבי במיוחד – וסביר שלא תראו תוצאות פנומפנליות באמצעות צחצוח במשחה ייעודית כמו התוצאות שתקבלו בהלבנה מקצועית. 

תרופות טבעיות

יש אנשים שמנסים תרופות טבעיות, כמו שימוש בסודה לשתייה או שמן קוקוס, כדי להלבין את השיניים. בעוד ששיטות אלו עשויות להיות זולות, יש מעט ראיות מדעיות התומכות ביעילותן.

חשוב לזכור כי המחיר של טיפולי הלבנת שיניים יכול להשתנות בהתאם לגורמים כמו מיקום, שכר טרחת רופא השיניים ושיטת הטיפול כמו שכבר אמרנו. לכן, הייתי ממליצה לכם להתייעץ עם רופא השיניים שלכם לפני תחילת הטיפול – הוא ידע להתאים את הטיפול הטוב ביותר עבורכם.

מה גורם לשינוי צבע השיניים?

  • אוכל ושתייה: צריכת מזונות ומשקאות בצבע כהה כגון קפה, תה, יין אדום ופירות יער עלולה להכתים את השיניים לאורך זמן.
  • שימוש בטבק: עישון או לעיסת טבק עלולים לגרום להצהבה של השיניים ולכתמים מתמשכים.
  • היגיינת פה לקויה: צחצוח לקוי ושימוש בחוט דנטלי עלולים להוביל להצטברות של רובד ואבנית, שעלולים לגרום לשיניים להיראות צהובות או חומות.
  • הזדקנות: ככל שאנו מתבגרים, השכבה החיצונית של אמייל השן עלולה להישחק ולחשוף את הדנטין הצהוב הטבעי שמתחתיה.
  • גנטיקה: אנשים מסוימים עשויים להיות חשופים יותר לשינוי צבע השיניים עקב גנטיקה.
  • תרופות: תרופות מסוימות, כמו אנטיביוטיקה כדוגמת טטרציקלין ודוקסיציקלין, עלולות לגרום לשינוי צבע השיניים, בעיקר אצל ילדים שהשיניים שלהם עדיין מתפתחות.
  • טראומה: פציעה בשן עלולה לגרום לשן להכהות או להאפיר.

 

הלבנת שיניים מחיר

 

חשוב לציין שבעוד שסוגים מסוימים של שינוי צבע שיניים ניתן למנוע, אחרים עשויים להיות בלתי נמנעים. ניקוי שיניים קבוע והרגלי היגיינת פה טובים יכולים לעזור למזער שינויי צבע, אך סביר שבכל מקרה יהיה צורך, במועד כזה או אחר, לעשות שימוש בטיפול הלבנת שיניים מקצועי כדי להשיג חיוך בהיר צעיר יותר.

האם כל אחד יכול לעשות הלבנת שיניים?

ככלל, רוב האנשים יכולים לעבור טיפולי הלבנת שיניים, אך חשוב להתייעץ עם רופא שיניים לפני תחילת כל טיפול הלבנה. למי זה פחות עשוי להתאים?

אנשים בעלי עששת: הלבנת שיניים עלולה לגרום נזק נוסף לשיניים עם עששת או חורים קיימים, לכן חשוב לטפל בכל בעיות השיניים לפני ההלבנה.

מחלות חניכיים: מוצרי הלבנה עלולים לגרות חניכיים שכבר דלקו או נגועים, לכן חשוב לטפל בכל מחלת חניכיים לפני ההלבנה.

שיניים רגישות: אנשים עם שיניים רגישות עלולים לחוות אי נוחות במהלך או לאחר טיפולי הלבנה, לכן חשוב לדון בכך עם רופא שיניים לפני תחילת טיפול כלשהו.

הריון: לא מומלץ לנשים בהריון לבצע טיפולי הלבנת שיניים. לא קיימים מספיק מחקרים בנושא, ורוב הרופאים ממליצים להימנע מהלבנת שיניים בהיריון

 

מחיר הלבנת שיניים

 

האם הלבנת שיניים מחזיקה מעמד זמן רב?

הלבנת שיניים נחשבת בדרך כלל לבטוחה כאשר היא מבוצעת על ידי רופא שיניים מורשה או לפי הנחיות ערכת הלבנת השיניים הביתית. עם זאת, ישנם כמה סיכונים הקשורים להלבנת שיניים:

  • רגישות שיניים: הלבנת שיניים עלולה לגרום לרגישות זמנית לטמפרטורות חמות וקרות, כמו גם למזונות מתוקים וחומציים.
  • גירוי בחניכיים: מוצרי הלבנה עלולים לגרות את החניכיים ולגרום לאי נוחות או אפילו לדלקת.
  • נזק לאמייל: שימוש יתר במוצרים להלבנת שיניים או שימוש במוצרים חזקים מדי עלול לפגוע באמייל ולהפוך את השיניים לרגישות יותר לחורים ולבעיות שיניים אחרות.
  • תוצאות לא אחידות: ייתכן שמוצרי הלבנה לא יפיקו תוצאות עקביות בכל השיניים, וכתוצאה מכך צבע לא אחיד.
  • תגובות אלרגיות: לחלק מהאנשים יש תגובה אלרגית למרכיבים במוצרי הלבנת שיניים.

 

לסיכום

נכון להיום, יש לא מעט פתרונות להלבנת השיניים. אני באופן אישי ביצעתי הלבנה ביתית והייתי די מרוצה מהתוצאות, ובעיקר מהעלויות. אין ספק שהלבנה מקצועית (היקרה יותר…) תספק לכם תוצאחת טובות יותר, לטווח ארוך יותר – אך הכל עניין של יכולת וחשיבות, לכן בחרו את הטיפול שמתאים לכם ביותר. כך או כך, אני ממליצה לכם להתייעץ עם רופא השיניים שלכם לפני תחילת הטיפול על מנת לוודא שהוא בטוח ומתאים לשיניים ולחניכיים שלכם, ושהוא ייתן לכם את התוצאות אליהן אתם מכוונים. נכון להיום, טיפולי ההלבנה הם בטוחים יחסית, ואני אישית ממליצה לכם לנסות אותם ולהנות מהחיוך הלבן והנפלא שלכם 🙂

שאלות נפוצות:

המחיר של הלבנת שיניים בלייזר יכול לנוע בין 2000-5000 ש"ח.

הלבנת שיניים בעזרת סד יכולה לנסוע בין טווחי המחירים: 1200-1500 ש"ח.

בעיקר בסוג הטיפול ובדרך בה הייתם רוצים לכסות את השיניים (אפשר גם באמצעות ציפוי בעלות מוערכת של 4,000-5,000 ש״ח).

הלבנת שיניים יכולה להחזיק בין 5 ל-8 שנים. ישנן הלבנות שמחזיקות לתקופות קצרות יותר, עד שנה למשל, והן זולות משמעותית ומשתלמות יותר ביחס לאלו שמחזיקות לטווח ארוך יותר.

מיכל

מיכל

בעקבות הטיפולים האישיים שאני עברתי צברתי המון מידע והרגשתי שיהיה לי נכון לחלוק אותו כאן. בנוסף, אני אצרף מידע על מקרים אמיתיים ועל איך לבחור את הרופא הנכון ביותר עבורכם.

תודה שאתם כאן! מוזמנים ליצור קשר.

לייעוץ עם רופא מומחה

מיכל

מיכל

בעקבות הטיפולים האישיים שאני עברתי צברתי המון מידע והרגשתי שיהיה לי נכון לחלוק אותו כאן. בנוסף, אני אצרף מידע על מקרים אמיתיים ועל איך לבחור את הרופא הנכון ביותר עבורכם.

תודה שאתם כאן! מוזמנים ליצור קשר.

תודה:)

נחזור אליכם בהקדם להמשך טיפול

צוות Dentist-il

השאירו פרטים
ואדאג שרופא מומחה יחזור אליכם לייעוץ בהקדם >

לא כדאי לפספס ייעוץ בחינם

דילוג לתוכן