ציפוי ננו קרמי לשיניים

ציפוי ננו קרמי לשיניים

תוכן עניינים

ציפוי ננו קרמי לשיניים הינו ציפוי מסוג קומפוזיט. ציפוי זה, מאפשר מראה יפה יותר לשיניים תוך שהוא מכסה או מסתיר פגמים בחלל הפה והשיניים. ציפוי ננו קרמי הינו ציפוי אשר במהותו, פותח על מנת להלבין שיניים צהובות, יישור שיניים עקומות או בעלות פגמים. החומר הפעיל, עליו מבוסס הציפוי הננו קרמי נקרא Cream.X.

חומר זה הינו מוכר ומקובל בעולם רפואת השיניים עבור מגוון רב של צרכים (סתימות לבנות, לדוגמא). הציפוי הננו קרמי לשיניים עשוי מחלקיקי זכוכית אשר מחוברים זה לזה בהדבקה ייחודית באמצעות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. התוצר הסופי מוביל לחומר איכותי המאפשר לרופא השיניים שלכם לעצב ולהבריק באמצעותו את השיניים. באמצעות השימוש בקומפוזיט, המראה הטבעי שלו והמרקם, תוכלו להשיג לבסוף את החיוך המושלם לו ייחלתם. 

האם כדאי לעשות ציפוי שיניים

כמו בכל טיפול שיניים, לפני שמחליטים על הטיפול הנכון ביותר עבורכם מומלץ להתייעץ עם רופא שיניים מומחה שאתם סומכים עליו ושאתם יודעים בוודאות שהוא בעל ניסיון בסוג הטיפול אליו אתם רוצים להגיע.

ציפוי שיניים הוא טיפול מומלץ עבור מקרים אסתטיים של הלבנת שיניים, סגירת רווחים או עיצוב של צורת השן בהתאם לצורך. כמובן שיש לטיפול יתרונות וחסרונות שכדאי לדעת לפני שבוחרים בו, עליהם נפרט בהמשך. התהליך עצמו הוא תהליך יחסית קצר ולא כואב וניצן לראות תוצאות כבר מהיום הראשון לאחר הטיפול. כאשר אנחנו מעדיפים לוותר על שאר האלטרנטיבות שהרופא שיניים שלנו מציג בפנינו, ציפוי שיניים הוא בהחלט בחירה טובה.

כל עוד רופא השיניים שלכם המליץ לכם על האופציה הזו כטובה ביותר עבורכם, אני לא רואה שום מניעה לבחור בו. כיום יש מספר סוגי ציפויים והתחום הולך ומתפתח ככל שעוברות השנים.

ציפוי ננו קרמי לשיניים – חסרונות

אורך החיים של הציפוי בממוצע, ציפוי ננו קרמי ״ישרוד״ בחלל הפה לא יותר מ-5 שנים מרגע שהתבצע. לעיתים, משך הזמן יכול להיות נמוך יותר (3-4 שנים). השפעה של אורח החיים של המטופל משפיעים באופן ישיר על אורך החיים הפוטנציאלי של הציפוי.

תגובות הציפוי לפעולות היום היום גם לאחר שביצענו ציפוי ננו קרמי לשיניים, לא ניתן לשנות לגמרי את הרגלי היום יום שצברנו לאורך החיים. ישנן השפעות רבות על החומר בעקבות שתיית קפה או יין אדום. ישנם גם מאכלים בעלי פיגמנט צבע חזק אשר עשויים גם הם להשפיע על הציפוי ונראותו. לבסוף, כמובן שעישון הינו פקטור נוסף אשר אליו הציפוי יהיה רגיש. העישון עשוי לגרום לשינויים בנראות הכללית של הציפוי. החומר הפעיל בציפוי הננו קרמי הינו חומר אקרילי, וחומר זה ידוע כסופח צבעים ומשנה את הטקסטורה והצבע שלו בשילוב עם חומרים חיצוניים.

 

ציפוי ננו קרמי לשיניים - חסרונות

 

ציפוי ננו קרמי לשיניים – יתרונות

מספר תוצאות במקביל ישנם מספר דברים שנוכל להשיג באמצעות השימוש בציפוי ננו קרמי לשיניים. ביניהם, כמובן, נקבל שכבת הגנה לשן המצופה. כמו כן, השן תקבל מראה וצבע טבעי והציפוי ידע לתקן פגמים נוספים המופיעים בשן. כך, למשל, אדם המעוניין לטפל בתיקון פגם כלשהו בשן, יזכה גם למראה וצבע לבן וטבעי לשן ולשכבת הגנה לשן.

יעילות הציפוי הננו קרמי מאפשר פתרון עמיד וחזק יותר מהדור הקודם של ציפויי הקומפוזיט. כמו כן, ניתן גם לבצע ציפוי ננו קרמי לשיניים ללא שיוף של השן. או עם שיוף מינימלי בלבד.

טכנולוגי וחוסך בזמן – הציפוי הננו קרמי נולד משיפור טכנולוגי. טכנולוגיה זו, מאפשרת חיסכון בזמן, הן מבחינת ההכנות לטיפול והן מבחינת משך הטיפול. ציפויי חרסינה שונים דורשים הכנה מקדימה במעבדות ולרוב יותר מביקור אחד אצל הרופא המטפל. הטיפול הננו קרמי לרוב יהיה טיפול חד-פעמי או במקרים קיצוניים, ייארך לשני מפגשים.

חסכון בכסף בשל היותו יעיל, הציפוי הננו קרמי נחשב לזול יותר מהאלטרנטיבות המתחרות בשוק. בציפוי הננו קרמי אין צורך, לרוב, בשירותי מעבדה והטיפול הינו קצר יותר. כך גם המחיר – זול יותר. זהו פתרון משתלם יותר כלכלית בהשוואה לאלטרנטיבות, כדוגמת ציפויי החרסינה המוכרים.

 

לסיכום

ציפוי ננו קרמי לשיניים הינו חדשני ויעיל יותר מאלטרנטיבות הציפוי הקיימות בשוק. על אף החסרונות המצויים בשימוש בו, היתרונות הרבים שלו הופכים אותו ליעיל ומשתלם יותר. על מנת לבחון את האפשרות לציפוי ננו קרמי כמובן שאתם נדרשים להתייעץ עם רופא מומחה. ככלל, זהו חידוש מהפכני יחסית בעולם רפואת השיניים ואנו ממליצים לכם בחום לבחון את האפשרות לציפוי שכזה. כשתראו את התוצאה הסופית – לא תצטערו!

מיכל

מיכל

בעקבות הטיפולים האישיים שאני עברתי צברתי המון מידע והרגשתי שיהיה לי נכון לחלוק אותו כאן. בנוסף, אני אצרף מידע על מקרים אמיתיים ועל איך לבחור את הרופא הנכון ביותר עבורכם.

תודה שאתם כאן! מוזמנים ליצור קשר.

לייעוץ עם רופא מומחה

מיכל

מיכל

בעקבות הטיפולים האישיים שאני עברתי צברתי המון מידע והרגשתי שיהיה לי נכון לחלוק אותו כאן. בנוסף, אני אצרף מידע על מקרים אמיתיים ועל איך לבחור את הרופא הנכון ביותר עבורכם.

תודה שאתם כאן! מוזמנים ליצור קשר.

תודה:)

נחזור אליכם בהקדם להמשך טיפול

צוות Dentist-il

השאירו פרטים
ואדאג שרופא מומחה יחזור אליכם לייעוץ בהקדם >

לא כדאי לפספס ייעוץ בחינם

דילוג לתוכן