כמה עולה השתלת שיניים בכל הפה?

השתלת שיניים בכל הפה

תוכן עניינים

השתלת שיניים בכל הפה –  תחום השתלת השיניים הינו נושא מורכב. המחירים של עולם ההשתלות משתנים כמובן מרופא לרופא. לרוב, המחירים יהיו יקרים בשל המורכבות של הטיפול. הבדלי המחיר יכולים להיות גבוהים מאוד. בחלק מהמקרים יתכן שהמחיר אצל רופא אחד יהיה פי שניים יותר יקר. לפני שתקבלו הצעת מחיר חשוב שתבדוק מספר נושאים עליהם נדבר במאמר זה. 

השתלת שיניים בכל הפה – רקע המטופל ובחירת הרופא

רגע לפני שנתחיל בהסברים, חשוב להבין כי הרקע הבריאותי והכלכלי שלכם – משנה. ישנם טיפולים רבים אשר רפואת השיניים יודעת להציע כיום. כלל האצבע הוא להתייעץ עם לפחות שני רופאים שונים. קיימת עדיפות משמעותית להתייעצות עם רופא מומחה בתחום ההשתלות. שימו לב, גם רופא שאינו מומחה יכול לבצע טיפול השתלת שיניים. עם זאת, מומלץ ביותר להיוועץ ברופא מומחה להשתלות ובמידת הצורך גם מומחה לרפואת החניכיים (פריודונט).

בשלב השני, תצטרכו להשוות בין הצעות המחיר של הרופאים השונים. זכרו כי ההתייחסות לכל מטופל היא אינדיבידואלית. שיטת טיפול מסוימת עשויה להתאים לאחד בזמן שלאחר היא אינה רלוונטית. פערים במחיר עשויים להיות חלק מהבדלים אלו. ישנם מקרים בהם ימליצו הרופאים לבצע השתלה ובמקרים אחרים – שיניים תותבות יעשו את העבודה. בחלק מהמקרים תידרשו לבצע ביקורות על מנת לוודא כי הטיפול בוצע בהצלחה, וכי זגוגית השן, למשל, לא נפגעה. הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא השוואה קונקרטית בין הרופאים השונים, ההצעה שלהם ועלות הטיפול הכוללת. 

מחירים ועלויות – השתלת שיניים

הכנו לכם טבלה שתעשה לכם סדר. יש להדגיש כי המחירים שתראו בטבלה זאת הם כלליים. מטרת הטבלה היא לעשות סדר בסוגי הטיפולים השונים ובעלויות המוערכות של כל אחד מהם. 

 

הטיפול עלות ממוצעת 
שתל ישראלי 2,000 – 4,500 ש״ח 
שתל לא-ישראלי (תוצרת חוץ) 2,500 – 6,000 ש״ח
השתלת עצם 3,000 – 4,500 ש״ח
השתלת חניכיים 4,000 – 8,000 ש״ח
השתלת שן קדמית 2,000 – 4,500 ש״ח 
מבנה ע״ג שתל 500 – 1,500 ש״ח
השתלת שן טוחנת  2,000 – 4,500 ש״ח
השתלת שן קדמית 2,000 – 4,500 ש״ח 
השתלת שיניים ממוחשבת 30,000 ש״ח +
השתלה בשיטת All on Four  30,000 ש״ח +

 

יש לזכור, כפי שכבר ציינו כי ישנם הבדלים רבים בין העלויות. הסיבות לכך הן ההבדלים בין רופא לרופא, והמצב הרפואי של כל מטופל ומטופל. 

סוג הטיפול

כפי שראיתם בטבלה שלמעלה, ישנם סוגים שונים של טיפולים וסוגים שונים של שתלים. חלקם באיכות גבוהה יותר וחלקם באיכות ירודה, באופן יחסי. ארץ הייצור של השתל משפיעה באופן ישיר על מחירה. קיימים שתלים מארה״ב, מאירופה וגם מישראל. המחירים יכולים לנוע בין 500 ש״ח ועד ל-5,000 ש״ח. הפער הגדול בין המחירים נובע בעיקר בסוג השתל ואיכותו, ברופא המטפל ובמצב הרפואי של הלקוח. 

הרופא

ישנם רופאים בעלי ניסיון ומוניטין גבוהים מן הרגיל. רופא בעל שם, או רופא מומחה – בוודאי יעלה יותר מרופא שיניים ללא התמחות או ניסיון רב. הרופא עמו תבחרו לבצע את התהליך ישפיע באופן ישיר על עלויות הטיפול. כמו כן, טיפול באזור המרכז ככל הנראה יעלה יותר מטיפול באזור פריפריאלי. 

מעבדה, כלים ועזרים

הרופא המטפל שתבחרו ישתמש במכשור רפואי רב במהלך הטיפול. איכות וסוג העזרים בהם ישתמש הרופא ישפיעו על עלות הטיפול, כמובן. כמו כן, גם מעבדת השיניים אשר הרופא המטפל משתף עמה פעולה תשפיע על המחיר הסופי. איכות העבודה באותן מעבדות ישפיעו הן על התוצאה הסופית והן על המחיר. 

 

השתלת שיניים

 

דגשים נוספים

תוכלו למצוא ברשת מידע מקיף אודות השתלת שיניים בכל הפה. בין היתר, תוכלו לברר לגבי מחירים ועלויות, סוגי הטיפולים השונים ועוד. כדאי בהחלט לבצע מחקר מקיף טרם הטיפול על מנת שתזכו לקבל את הטיפול המסור ביותר בעלות המשתלמת ביותר. 

היזהרו מהצעות זולות מדי. עלויות בתחום השתלות השיניים הן בדרך כלל גבוהות באופן יחסי לטיפולים אחרים. הצעות מחיר זולות עבור טיפולים מסוג זה, עשויות להביא עמן השלכות רבות. כפי שאנו דואגים להזכיר, אל תחכסו על השיניים שלכם. עם זאת, בדקו מחירים והשוו בין הרופאים השונים על מנת לקבל את הטיפול הטוב ביותר. המחיר לרוב משקף את איכות וטיב הטיפול ולכן הוא פקטור משמעותי ביותר. 

בחלק המכריע של המקרים, טיפול בעולם השתלות השיניים יגיע עם אחריות מצד הרופא המטפל. האחריות תכלול אחריות על השתל עצמו, על השיקום ועל הביקורות השונות שיש לבצע לאחר הטיפול. 

לסיכום

במידה ואתם נדרשים לבצע השתלת שיניים בכל הפה מסיבה כלשהי, עשו זאת אצל הרופא המתאים לכם ביותר. זה שידאג לכם טרם הטיפול, במהלכו ולאחריו. חשוב לזכור כי ישנם פערים רבים בין המחירים אותם מציע שוק השתלות השיניים. המשתנים לכך רבים, ולכן בצעו עבודת מחקר מקדימה שתאפשר לכם לבצע את ההשתלה במקום הנכון ביותר עבורכם. העלויות בתחום השתלות השיניים ינוע לרוב באלפי שקלים עד עשרות אלפי שקלים. לכן, חשוב ביותר להבין לעומק את הטיפול אליו אתם נדרשים. כמו כן, בקשו את הפירוט המלא של הטיפול – החל מהמלצת הרופא לסוג הטיפול וכלה באחריות שתקבלו מהמרפאה המטפלת. הדרך הטובה ביותר לבחור את הרופא הנכון ביותר עבורכם, היא להיעזר בחברים או משפחה שביצעו השתלות בעבר. שאלו אותם היכן הם ביצעו את הטיפול, כיצד הייתה החוויה שלהם. כך, תוכלו לגבש החלטה סופית לקראת ההשתלה שלכם.

מיכל

מיכל

בעקבות הטיפולים האישיים שאני עברתי צברתי המון מידע והרגשתי שיהיה לי נכון לחלוק אותו כאן. בנוסף, אני אצרף מידע על מקרים אמיתיים ועל איך לבחור את הרופא הנכון ביותר עבורכם.

תודה שאתם כאן! מוזמנים ליצור קשר.

לייעוץ עם רופא מומחה

מיכל

מיכל

בעקבות הטיפולים האישיים שאני עברתי צברתי המון מידע והרגשתי שיהיה לי נכון לחלוק אותו כאן. בנוסף, אני אצרף מידע על מקרים אמיתיים ועל איך לבחור את הרופא הנכון ביותר עבורכם.

תודה שאתם כאן! מוזמנים ליצור קשר.

תודה:)

נחזור אליכם בהקדם להמשך טיפול

צוות Dentist-il

השאירו פרטים
ואדאג שרופא מומחה יחזור אליכם לייעוץ בהקדם >

לא כדאי לפספס ייעוץ בחינם

דילוג לתוכן